17.11.2014

Flos-Lek, Żel ze świetlikiem i chabrem do powiek i pod oczy

Długo szukałam jakiegoś fajnego kremu pod oczy, który odświeży moją skórę wokół oczu. W końcu będąc w Super-Pharm podczas rutynowej przebieżki po drogeriach natknęłam się na promocję właśnie tego żelu. Skuszona bardzo niską ceną, bo 3,99 zł postanowiłam go kupić i tak niebieska wersja wylądowała w koszyku.




Opis producenta:

Działa jak kompres. Dzięki zawartości wyciągu ze świetlika lekarskiego szybko zmniejsza nadwrażliwość na światło, łzawienie oraz uczucie zmęczenia, pieczenia oczu, Ekstrakt z chabru bławatka łagodzi podrażnienia oraz wykazuje działanie przeciwzapalne i przeciwalergiczne.
Pielęgnacja wrażliwych okolic oczu zwłaszcza u osób pracujących przy komputerze lub sztucznym oświetleniu. Bezpieczny przy szkłach kontaktowych.

Skład:

Aqua, Pentylene Glycol, Propylene Glycol, Centaurea Cyanus Flower Extract, Euphrasia Officinalis Extract, Panthenol, Butylene Glycol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Bisabolol, Glucose, Salvia Officinalis Leaf Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Triethanolamine, Carbomer, Decylene Glycol.


Konsystencja:


Przezroczysta, lekko gęsta, ale to w żaden sposób nie przeszkadza w stosowaniu.


Opakowanie:


Kosmetyk znajduje się w standardowej dla kremów, małej 15 ml tubce, z której z łatwością można wydobyć żel. 


Moja opinia:


 Moja skóra pod oczami jest raczej nawilżona i zadbana, dlatego nie potrzebuję wiele. Nie mam żadnych zmarszczek, ale wiecznie wyglądam na niewyspaną i zmęczoną.
Co do samego kosmetyku spełnia swoje zadanie: odświeża oko, daje lekki efekt chłodzenia, łagodzi podrażnienie. Jako żel szybko się wchłania i jest przyjemny w stosowaniu. Jest lekki i nie podrażnia moich oczu, ale mnie nie wiele kosmetyków podrażnia. Po zastosowaniu pojawia się efekt kleistości, ale po pełnym wchłonięciu się żelu już tego nie czuć. Bardzo dobry żel do nadania świeżości i bystrości oku. Nie jest to jeszcze moje KWC, ale nie mam mu nic do zarzucenia


Plusy:
+ wygodna tubeczka
+ nie uczula
+ napina skórę
+ delikatnie nawilża
+ szybko się wchłania
+ niedrogi

Minusy:
- może troszkę mało wydajny
- nie zauważyłam żeby oczy stały się mniej wrażliwe na światło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lydia Land of Grafic