2.12.2014

Nudziak od Golden Rose

Kolory delikatne i subtelne jak nudziaki i róże nie należą do moich ulubionych. Przez długi czas nie byłam do nich przekonana. Omijałam je dalekim łukiem. Zdecydowanie wolę ciemne, wyraziste kolory, ale gdy zobaczyłam ten lakier to, tak mnie zauroczył, że musiałam go mieć w swojej kolekcji.




Lakier pochodzi z cudownej serii Color Expert, która posiada przepiękne kolory i z chęcią chciałabym mieć je wszystkie.
Posiada krótki, szeroki pędzelek, którym szybko pomaluje się paznokcie. Ma odpowiednią gęstość, więc nie smuży i nie rozlewa się na skórki. Potrzeba dwóch warstw, aby w pełni zakrył płytkę paznokcia. Dosyć szybko schnie i na moich paznokciach utrzymuje się około 5 dni.
Cena - 5,90 zł
Pojemność - 10,2 ml
Dostępność - wszystkie wysepki i sklepy stacjonarne Golden Rose


Podsumowanie:
  • kolor +
  • schnięcie +
  • konsystencja +
  • połysk +
  • pędzelek +
  • cena +
  • trwałość +
  • ilość warstw -2
  • dostępność + 
  • zmywanie +

2 komentarze:

  1. Ja też przez jakiś czas nie mogłam się przekonać do nudziaków, teraz je uwielbiam i chętnie noszę szczególnie wiosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam kolor właśnie na paznokciach, ale w połączeniu z czarnymi stempelkami.
    Uwielbiam nudziaki i długo szukałam takiego odcienia, jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń

Lydia Land of Grafic