8.09.2014

Nowości zakupowe #1

Przez ostatnie kilka dni poczyniłam kilka drobnych zakupów, którymi chciałabym się z Wam podzielić. Trochę tego się uzbierało, ale jeszcze wszystko do mnie nie dotarło, jak słynna szczotka Tangle Teezer oraz woski Yankee Candle.




W biedronce kupiłam w końcu zachwalany przez wszystkich płyn micelarny Bebeauty do skóry wrażliwej. Od razu spodobało mi się zamknięcie buteleczki. Nie trzeba odkręcania - wystarczy lekko nacisnąć korek i możemy swobodnie nalewać płyn na wacik.


Następnie będąc w Rossmannie skusiłam się na Rival De Loop maseczkę złuszczającą z ekstraktem z aloesu i rumianku, farbę do włosów Syoss Los Angeles, mini krem do rąk glicerynowy Cztery Pory Roku z witaminą F i olejem canola oraz matująco-nawilżający krem na dzień Soraya do cery tłustej i mieszanej. 
Pojawiła się też nowa kolekcja lakierów do paznokci z Wibo, która mnie tak zauroczyła swoimi kolorami, że nie potrafiłam się powstrzymać i kupiłam na razie dwa z kilku rodzai. Chic matte, czyli matowy lakier oraz 1 Coat Manicure, przy którym wystarczy jedna warstwa lakieru. Jestem ciekawa czy to prawda, ale o tym przekonam się jak pomaluje nim paznokcie.
Zamierzam kupić jeszcze Rock With Me imitujący efekt skóry oraz WOW Glamour Satin o satynowym wykończeniu i WOW Glamour Sand.


Wstąpiłam jeszcze do centrum chińskiego, gdzie kupiłam zwykły papierowy pilnik, saszetkę odświeżacza do szafy o zapachu lawendy oraz pomadkę w sztyfcie Baolishi kolor nr 7, która skusiła mnie swoim kolorem oraz przepięknym zapachem. Używałam ją już kilka razy i sprawdza się doskonale.


Wczoraj jadąc na wieś do rodziny po drodze zajechałam do sklepu z antykami, i co okazało się, mieli też w sprzedaży również kosmetyki z Niemiec. Kupiłam na spróbowanie peeling pod prysznic firmy Terra Naturi o zapachu pomarańczy i mięty, który podobno można kupić w drogeriach Muller. Ta firma produkuje naturalne i certyfikowane kosmetyki. Na stronie www.natrue.org możecie zobaczyć inne kosmetyki pielęgnacyjne i kolorowe z tej firmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lydia Land of Grafic