1.09.2014

Witajcie!!!

Długo myślałam nad założeniem tego bloga, bo szczerze nie wiedziałam czy pomysł wypali. Kiedyś próbowałam prowadzić bloga o modzie, ale szybko straciłam zapał do pisania, ale też nie miałam zbytnio czasu i pomysłów na niego. Ogólnie lubię czytać takie blogi i pomyślałam, czemu ja nie miałabym takiego prowadzić. Więc mam nadzieję, że wytrwam z tym blogiem i będzie zupełnie odwrotnie niż poprzednimi.

Co do bloga, to zdecydowanie będzie skupiał się na tematyce urody, czyli wszelkiego rodzaju kosmetyki, które ostatnio kupiłam czy zaciekawiły mnie tak bardzo, że musiałam się z nim podzielić. Za pewne pojawią się jakieś recenzje, opinie o jakimś produkcie, ale też o wiele innych rzeczach, które mogą pojawić się w trakcie.

W takim razie zapraszam i wyczekujcie piewszego wpisu :) :) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lydia Land of Grafic